
به اطلاع می رساند؛ دانشجویان جهت طرح موضوع و تشکیل پرونده درخصوص افزایش سنوات، ادامه تحصیل و بازگشت به تحصیل در کمیسیون موارد خاص فقط تا روز شنبه مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند. در غیر این صورت مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از عدم امکان اخذ واحد و فعال نشدن سرترم ۴۰۳۱ بر عهده دانشجو خواهد بود.
مقتضی است دانشجویان براساس فایل راهنما نسبت به ثبت دقیق اطلاعات، بارگذاری مستندات شرایط خاص و فیش واریزی خود اقدام و درخواست خود را در زمان مقرر در سامانه سجاد ثبت و ارسال نمایند.
نشانی سامانه جامع امور دانشجویان “سجاد” portal.saorg.ir
راهنمای کار با سامانه سجاد ویژه دانشجویان
نکات کلی درخصوص ثبت درخواست در سامانه سجاد
درخواست های قابل طرح در کمیسیون موارد خاص عبارتند از:
افزایش سنوات تحصیلی نیم سال ۱۱ | تمدید سنوات نیم سال ۱۲ و بیشتر | بازگشت به تحصیل به دلیل عدم مراجعه از ابتدای تحصیل/ انصراف دائم و اخراج آموزشی، وقفه تحصیلی / یک ترم یا بیشتر |
ادامه تحصیل/ مشروطی منجر به اخراج آموزشی از ۳ ترم و بیشتر | مرخصی تحصیلی درخواست مرخصی بدون احتساب در سنوات تحصیلی |
جهت ورود به سامانه در صورتی که قبلاً ثبت نام نموده اید، از گزینه ورود استفاده نموده و سپس درخواست مورد نظر خود را ثبت نمایید. در غیر این صورت با استفاده از گزینه ثبت نام اقدام به ایجاد و ویرایش پروفایل نموده و سپس درخواست خود را ثبت نمایید.
لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه، فرم های درخواست (افزایش سنوات، بازگشت به تحصیل، ادامه تحصیل)، فرم کمیسیون موارد خاص دانشگاه، اصل مدارک و مستندات و اصل فیش واریزی را نیز در صورت لزوم به دانشگاه ارائه نمایید.
نکات مهم:
۱- درخصوص مستندات مربوط به شورای موارد خاص، در صورت ارائه دلایل پزشکی، می بایست تأییدیه پزشک معتمد همراه با سایر مدارک پزشکی در قالب یک فایل در سامانه بارگذاری شود. مقتضی است پیش از ثبت درخواست نسبت به اخذ نامه تأیید پزشک معتمد اقدام نموده و سپس نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری کامل همه مدارک در سامانه اقدام نمایید.
نشانی پزشک معتمد جهت اخذ تأییدیه پزشکی: گرمسار – خ شهید منتظری (خ بیمارستان) / کوچه آرمان (کوچه جنب داروخانه شبانه روزی)/ پلاک ۳۸- جناب آقای دکتر علیرضا رمضان پور
شماره تماس: ۰۲۳۳۴۲۲۰۰۱۳ / ۰۲۳۳۴۲۲۸۶۵۲
زمان حضور: همه روزه از شنبه تا پنج شنبه به جز تعطیلات رسمی
ساعت حضور : عصرها ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۰۰
۲- در صورت ارائه مستندات و مدارک غیر پزشکی نیز باید اصل موارد بارگذاری شده در صورت ضرورت به دانشگاه ارسال گردد. در غیر این صورت بررسی پرونده از دستور کار خارج خواهد شد.
*لازم به ذکر است پرونده متقاضیانی که به صورت کامل و دقیق در سامانه بارگذاری شوند، در اولویت رسیدگی خواهند بود.
*لازم به ذکر است ابتدا درخواست متقاضی در سامانه توسط کاربر آموزش بررسی و پس از تأیید ایشان، به کارشناس کمیسیون ارجاع خواهد شد. در صورت عدم تکمیل اطلاعات آموزشی و نقص در ثبت مشخصات، درخواست از طریق کاربر آموزش تأیید نخواهد شد و به دانشجو بازگردانده می شود تا نسبت به اصلاح و ثبت دقیق و دوباره درخواست خود اقدام نماید.
* شایان ذکر است درخواست های مربوط به انتقال – مهمان صرفاً طبق تقویم سازمان امور دانشجویان در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ماه هر سال انجام می شود.
کلیه درخواست های مربوط به انتقال – مهمانی متقاضیان در کمیسیون موارد خاص، از دستور کار خارج خواهد شد.
شماره تماس جهت بررسی و پیگیری موارد مربوط به بخش آموزش: سرکار خانم نیک اندیش – داخلی ۳۱۴
هزینه بررسی پرونده های شورای موارد خاص دانشگاه گرمسار به شرح ذیل می باشد:
کمیسیون موارد خاص دانشگاهی: درخواست افزایش سنوات و تمدید سنوات، مشروطی منجر به اخراج آموزشی و ادامه تحصیل، مرخصی تحصیلی (بدون احتساب در سنوات)- بار اول: ۲۰۰/۰۰۰ ریال / بار دوم و بیشتر: ۳۰۰/۰۰۰ ریال
کمیسیون موارد خاص دانشگاهی: درخواست بازگشت به تحصیل برای موارد اخراج دائم آموزشی، انصراف دائم، عدم مراجعه از ابتدای تحصیل، وقفه تحصیلی- بار اول: ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال / بار دوم و بیشتر: ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال
شماره حساب دانشگاه جهت واریز وجه درخواست کمیسیون موارد خاص:
حساب دانشگاه به شماره حساب ۴۰۰۱۰۹۲۳۰۳۰۲۰۹۶۸ و شماره شبا IR820100004001092303020968 بنام دانشگاه گرمسار نزد بانک مرکزی و شناسه واریز ۳۲۰۰۹۲۳۷۱۱۲۶۴۵۰۰۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۰۰۲ جهت پرداخت هزینه خدمات آموزشی
مقتضی است در تمام مراحل ثبت درخواست، اعم از نوع درخواست مورد تقاضا، شماره تماس، نشانی دانشجو، توضیحات مشخصات درخواست، و بارگذاری فیش واریزی، اطلاعات دقیق تحصیلی و آموزشی، آپلود مدارک و مستندات شرایط خاص و درج توضیحات لازم دقت کافی را داشته باشید.
شماره تماس جهت بررسی و پیگیری موارد مربوط به کمیسیون و شورای موارد خاص- سرکار خانم دکتر بهـار – داخلی ۳۳۸
همچنین ضروری و الزامی است است کلیه دانشجویان پسر در قسمت الصاق مدارک شرایط خاص، در بخش + اضافه در ذیل همان بخش حتماً نسبت به بارگذاری آخرین وضعیت نظام وظیفه خود اقدام نمایند.
در غیر این صورت درخواست با نظر عدم تأیید و نقص مدارک به دانشجو بازگردانده می شود و از دستور کار نیز خارج خواهد شد.
*حتماً فایل آموزشی پیوست را به دقت مطالعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.