به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند از این پس جهت ارائه درخواست کمیسیون موارد خاص باید از طریق سامانه جامع امور دانشجویان “سجاد” به نشانی: portal.saorg.ir اقدام نمایید.
درخواستهای قابل طرح در کمیسیون موارد خاص عبارتند از:
افزایش سنوات تحصیلینیمسال ۱۱ | تمدید سنواتنیمسال ۱۲ و بیشتر | بازگشت به تحصیلبه دلیل عدم مراجعه از ابتدای تحصیل/ انصراف دائم و اخراج آموزشی، وقفه تحصیلی / یک ترم یا بیشتر |
ادامه تحصیل/مشروطی منجر به اخراج آموزشیاز ۳ ترم و بیشتر | مرخصی تحصیلیدرخواست مرخصی بدون احتساب در سنوات تحصیلی |
جهت ورود به سامانه در صورتی که قبلاً ثبت نام نموده اید، از گزینه ورود استفاده نموده و سپس درخواست مورد نظر خود را ثبت نمایید. در غیر این صورت با استفاده از گزینه ثبت نام اقدام به ایجاد و ویرایش پروفایل نموده و سپس درخواست خود را ثبت نمایید.
لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه، فرمهای درخواست (افزایش سنوات، بازگشت به تحصیل، ادامه تحصیل)، فرم کمیسیون موارد خاص دانشگاه، اصل مدارک و مستندات و اصل فیش واریزی را نیز در صورت لزوم به دانشگاه ارائه نمایید.
نکات مهم:
۱- درخصوص مستندات مربوط به شورای موارد خاص، در صورت ارائه دلایل پزشکی، می بایست تأییدیه پزشک معتمد همراه با سایر مدارک پزشکی در قالب یک فایل در سامانه بارگذاری شود. مقتضی است پیش از ثبت درخواست نسبت به اخذ نامه تایید پزشک معتمد اقدام نموده و سپس نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری کامل همه مدارک در سامانه اقدام نمایید.
نشانی پزشک معتمد جهت اخذ تأییدیه پزشکی: گرمسار – میدان شهدا، روبه روی کلینیک امام خمینی (ره) کوچه ناهید بعد از آزمایشگاه کویر پلاک 23 – مجتمع پزشکی دکتر نداف – آقای دکتر وحید نداف
شماره تماس: 02334223738 – 0919333200
زمان حضور: شنبه تا چهارشنبه
ساعت حضور : عصرها 16 الی 20
صبح ها با هماهنگی
۲- در صورت ارائه مستندات و مدارک غیر پزشکی نیز باید اصل موارد بارگذاری شده در صورت ضرورت به دانشگاه ارسال گردد. در غیر این صورت بررسی پرونده از دستور کار خارج خواهد شد.
*لازم به ذکر است پرونده متقاضیانی که به صورت کامل و دقیق در سامانه بارگذاری شوند، در اولویت رسیدگی خواهند بود.
*لازم به ذکر است ابتدا درخواست متقاضی در سامانه توسط کاربر آموزش بررسی و پس از تأیید ایشان، به کارشناس کمیسیون ارجاع خواهد شد. در صورت عدم تکمیل اطلاعات آموزشی و نقص در ثبت مشخصات، درخواست از طریق کاربر آموزش تأیید نخواهد شد و به دانشجو بازگردانده می شود تا نسبت به اصلاح و ثبت دقیق و دوباره درخواست خود اقدام نماید.
* شایان ذکر است درخواستهای مربوط به انتقال – مهمان صرفاً طبق تقویم سازمان امور دانشجویان در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ماه هر سال انجام می شود. کلیه درخواستهای مربوط به انتقال – مهمانی متقاضیان در کمیسیون موارد خاص، از دستور کار خارج خواهد شد.
شماره تماس جهت بررسی و پیگیری موارد مربوط به بخش آموزش: سرکار خانم نیک اندیش – داخلی ۳۱۴
هزینه بررسی پرونده های شورای موارد خاص دانشگاه گرمسار بر اساس مصوبه هیات امنا منطقه البرز جونبی به شرح ذیل می باشد:
کمیسیون موارد خاص دانشگاهی: درخواست دانشجو مبنی بر بررسی هر بار وضعیت تحصیلی وی در کمیسیون موارد خاص برای مهمانی، تغییر رشته یا گرایش، مشروطی منجر به اخراج آموزشی، افزایش سنوات تحصیلی و مرخصی تحصیلی بار اول: 1/000/000 ریال / بار دوم :1/300/000 ریال بار سوم و بیشتر 1/500/00 ریال
کمیسیون موارد خاص دانشگاهی: درخواست بازگشت به تحصیل برای موارد اخراج دائم آموزشی، انصراف دائم، عدم مراجعه از ابتدای تحصیل، وقفه تحصیلی- بار اول: 4/۰۰۰/۰۰۰ ریال / بار دوم و بیشتر: 6/0۰۰/۰۰۰ ریال
شماره حساب دانشگاه جهت واریز وجه درخواست کمیسیون موارد خاص:
حساب دانشگاه به شماره حساب ۴۰۰۱۰۹۲۳۰۳۰۲۰۹۶۸ و شماره شبا IR820100004001092303020968 بنام دانشگاه گرمسار نزد بانک مرکزی و شناسه واریز ۳۲۰۰۹۲۳۷۱۱۲۶۴۵۰۰۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۰۰۲ جهت پرداخت هزینه خدمات آموزشی
مقتضی است در تمام مراحل ثبت درخواست، اعم از نوع درخواست مورد تقاضا، شماره تماس، نشانی دانشجو، توضیحات مشخصات درخواست، و بارگذاری فیش واریزی، اطلاعات دقیق تحصیلی و آموزشی، آپلود مدارک و مستندات شرایط خاص و درج توضیحات لازم دقت کافی را داشته باشید.
شماره تماس جهت بررسی و پیگیری موارد مربوط به کمیسیون و شورای موارد خاص- سرکار خانم دکتر بهار – داخلی ۳۳۸
همچنین ضروری و الزامی است است کلیه دانشجویان پسر در قسمت الصاق مدارک شرایط خاص، در بخش +اضافه در ذیل همان بخش حتماً نسبت به بارگذاری آخرین وضعیت نظام وظیفه خود اقدام نمایند
در غیر این صورت درخواست با نظر عدم تأیید و نقص مدارک به دانشجو بازگردانده می شود و از دستور کار نیز خارج خواهد شد.
*حتماً فایل آموزشی پیوست را به دقت مطالعه نموده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.