ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفتهشدگان محترم آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی سال 1403 دانشگاه گرمسار و پیرو اطلاعیه قبلی، ضروری است متقاضیان پیش از انجام هر اقدام، آخرین اطلاعیهها و دستورالعمل پذیرش غیرحضوری و فایلهای پیوست را به دقت مطالعه نموده و بر اساس موارد مندرج در متن اطلاعیه از طریق سامانه گلستان دانشگاه گرمسار به نشانی https://golestan.fmgarmsar.ac.ir از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ 1403/07/24 لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ 1403/07/28 نسبت به ثبت نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند.
عدم ثبت نام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب میشود.
راهنمای-پذیرش-غیر-حضوری-در-سامانه-آموزش-گلستان.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
در هنگام ثبتنام در سامانه گلستان برای وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور مطابق زیر عمل نمایید:

دانشجویان گرامی جهت ارتباط، طرح درخواستها و سوالات خود در خصوص آموزش دانشگاه، می توانند در روزهای کاری دانشگاه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با شماره 02331930000 تماس حاصل نمایند.
*** پذیرفته شدگان موظف هستند پس از تکمیل و اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی و بارگذاری تصاویر مدارک شناسایی، تحصیلی، تعهدنامه ها و فرمهای خود، اصل مدارک تحصیلی، اصل و تصویر مدارک شناسایی و فرم های پرینت گرفته شده از ثبت نام اینترنتی خود را در زمان های تعیین شده برای ثبت نام حضوری طبق زمانبندی زیر تحویل دانشگاه نمایند.

مدارک ثبت نامی (۱- مدارک هویتی (اصل شناسنامه و اصل کارت ملی)، ۲- اصل مدارک تحصیلی، ۳- فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی، ۴- فرم های تعهدنامه، ۵-فرم نهایی سلامت جسم و سلامت روان) به شرح ذیل می باشد:
۱- مدارک هویتی:
- عکس ۴*۳ (4 قطعه)
- ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه
- ۲سری تصویر کارت ملی پشت و رو
۲- مدارک تحصیلی:
الف- ویژه نظام آموزشی جدید
- اصل ریزنمرات دیپلم
- اصل یا گواهی موقت دیپلم
- اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی
- اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی (فارغ التحصیلی حداکثر تا 1403/06/31)
- تاییدیه تحصیلی دیپلم
- تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی
ب- ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 (دیپلم)
- اصل ریزنمرات دیپلم
- اصل یا گواهی موقت دیپلم (فارغ التحصیلی حداکثر تا 1403/06/31)
- تاییدیه تحصیلی دیپلم نظام جدید آموزشی 3-3-6
نحوه درخواست تائیده تحصیلی
سامانه درخواست ارزش تحصیلی: https://emt.medu.ir
قابل توجه: استعلام ارزش تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید آموزشی 3-3-6 از طریق سامانه برخط وزارت آموزش و پرورش به نشانی فوق صورت خواهد پذیرفت. چنانچه پاسخ استعلام ارزش تحصیلی از سامانه مذکور حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیلی به نتیجه نرسد و یا با مدارک تحصیلی ارائه شده تطابق نداشته باشد، مطابق مقررات انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.
راهنمایی: باتوجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، امکان ارائه دو مدرک « تاییدیه تحصیلی» و « سوابق تحصیلی( سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه ) » برای پذیرفته شدگان بصورت الکترونیکی در سامانه تأییدیه تحصیلی به آدرس« https://emt.medu.ir » فراهم است. لذا همه پذیرفته شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:
١- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرمهای مربوط، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارائه این کدها به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده از سامانه https://kemt.medu.ir توسط دانشگاه مذکور قابل دریافت است.
تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.
٢- فارغ التحصیلان شهریور سال ١٣٩۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد سال ١٣٩۵ و قبل از آن با کدپیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
۳- تکمیل و پرینت فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی به شرح ذیل:
الف- ویژه دانشجویان روزانه:
- کاربرگ مشخصات کامل فردی (گزارش 1800، دریافت از طریق سامانه گلستان)
- فرم تقاضانامه برای بهره مندی از آموزش رایگان (دریافت از طریق سامانه گلستان )
- فرم-شماره-2-مخصوص-سهمیه-منطقه-1-و-شاهد.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
- فرم-شماره-3-مخصوص-منطقه-2-و-3.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
- فرم-شماره-5-ویژه-پذیرش-سوابق-تحصیلی.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
- فرم-مخصوص-دانشجویان-غیر-ایرانی.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
- چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
ب- ویژه دانشجویان شبانه:
- کاربرگ مشخصات کامل فردی (گزارش 1800، دریافت از طریق سامانه گلستان)
- فرم-شماره-1.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
- فرم-شماره-5-ویژه-پذیرش-سوابق-تحصیلی.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
- فرم-مخصوص-دانشجویان-غیر-ایرانی.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
- چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو
۴- تکمیل و پرینت فرم های تعهدنامه ذیل برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه:
- تعهد-نامه-عمومی.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
- تعهدنامه-مهمان-و-انتقال.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
- تعهدنامه-نقص-مدرک.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
۵- تکمیل فرمهای سلامت جسم و سلامت روان:
مقتضی است کلیه دانشجویان از طریق لینک های ذیل وارد سامانه پایش سلامت روان و سلامت جسم شده و نسبت به تکمیل کارنامه های سلامت جسم و روان به صورت جداگانه اقدام نمایند. هم چنین می بایست پرینت کارنامه های مذکور به همراه سایر مدارک در روزهای تعیین شده جهت ثبت نام حضوری تحویل دانشگاه گردد. در صورت عدم انجام طرح پایش و ارسال کارنامه، فرایند ثبت نام دانشجو نهایی نخواهد شد.
لینک ورود به سامانه سجاد / پایش سلامت جسم
لینک ورود به سامانه سجاد / پایش سلامت روان
شرایط عمومی دانشکده فنی و مهندسی گرمسار در خصوص خوابگاه
نوع خوابگاه: استیجاری
۱- دانشگاه فاقد خوابگاه ملکی بوده و دارای خوابگاه استیجاری (با تأمین هزینه توسط دانشجو) برای برادران (به خواهران در صورت امکان) می باشد.
۲- اولویت واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیربومی جدیدالورود است.
۳- اولویت واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیربومی دارای مسافت بیش از ۱۲۰ کیلومتر از شهرستان گرمسار است.
۴- با توجه به محدودیت امکانات خوابگاهی، تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان دختر وجود ندارد.
اداره تربیت بدنی:
فرم-پیشینه-ورزشی.pdf(جهت دریافت کلیک نمایید)
در صورت تمایل نسبت به تکمیل فرم سوابق ورزشی اقدام نموده و به همراه سایر مدارک در روزهای تعیین شده جهت ثبت نام حضوری تحویل دانشگاه گردد.
اقدام مربوط به نظام وظیفه (ویژه آقایان) نحوه درخواست معافیت تحصیل مخصوص دانشجویان پسر
- دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری تصویر آن در محیط ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند. همچنین کپی برابر اصل آن را همراه با سایر مدارک ثبت نامی به همراه سایر مدارک در روزهای تعیین شده جهت ثبت نام حضوری تحویل دانشگاه گردد.
نکته: در صورت حاظر نبودن کارت پایان خدمت یا معافیت ، ارائه گواهی معتبر از نظام وظیفه یا یگان خدمتی مبنی بر پایان خدمت یا معافیت ضروری است بدیهی است ثبت نام از این افراد بصورت مشروط بوده و پس از تائید واحد نظام وظیفه تکمیل فرایند مقدور خواهد بود.
- سربازان در حال خدمت می بایست گواهی اشتغال به خدمت از یگان مربوطه را به واحد آموزش ارائه نمایند. لازم به ذکر است بعد از ثبت درخواست ایست خدمتی در سامانه سخا و پس از تحویل مدارک تحصیلی به آموزش دانشگاه نسبت به تایید ایست خدمتی در سامانه توسط واحد نظام وظیفه اقدام خواهد شد سپس دانشجو به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و بعد از دریافت نامه، جهت ترخیص به یگان خدمتی خود مراجعه می نماید.
- سایر دانشجویانی که می بایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست مطابق با اطلاعیه ذیل مراحل درخواست معافیت تحصیلی خود را پیگیری نمایند.
اطلاعیه-معافیت-تحصیلی.pdf(سامانه پلیس: https://services.epolice.ir)
راهنمای-درخواست-معافیت-تحصیلی.pdf (جهت دریافت کلیک نمایید)
*** تاکید می گردد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس +۱۰ که به تائید حوزه وظیفه عمومی می رسد به عنوان شماره معافیت تحصیلی دانشجویان می باشد و در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا 3 ماه اول نیمسال تحصیلی 04-1403 مطابق قوانین و مقرارات با دانشجو برخورد خواهد شد.
اقدامات مالی دانشجویان از طریق پرداخت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان
- پرداخت مبلغ 400/000 ریال جهت صدور کارت دانشجویی (برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه)
- پرداخت مبلغ پیش پرداخت (شهریه ثابت) به مبلغ 25/430/000 ریال (برای دانشجویان شبانه)
تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران (جانبازان ۲۵% و بالاتر و فرزندان و همسران آنها، فرزندان شهداء و همسران شهدا و آزادگان و فرزندان و همسران آنها) از پرداخت شهریه معاف می باشند که می بایست با در دست داشتن معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمسار پس از ثبت نام الکترونیکی و تحویل مدارک در فرصت مقتضی به واحد آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفته شدگان می بایست همانند سایر پذیرفته شدگان قبلا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و تحویل مدارک اقدام نموده باشند. (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آنها عودت داده می شود.)
کلیه کلاسهای نیمسال تحصیلی جاری دانشجویان جدیدالورود از روز شنبه مورخ 1403/08/05 آغاز می گردد.
حضور در کلاسهای آموزشی پس از ثبتنام حضوری و دریافت برنامه هفتگی (گزارش 78 سامانه گلستان) امکانپذیر است.
اطلاعیه-ورودی-های-مقطع-کارشناسی-1403-نهایی.pdf
راهنمای-پذیرش-غیر-حضوری-در-سامانه-آموزش-گلستان.pdf
راهنمای-درخواست-معافیت-تحصیلی.pdf
فرم-شماره-2-مخصوص-سهمیه-منطقه-1-و-شاهد.pdf
فرم-شماره-3-مخصوص-منطقه-2-و-3.pdf