تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ تمدید شد – اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰

تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ تمدید شد – اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰
مهر ۱۲, ۱۴۰۰
2323 بازدید

بدینوسیله به استحضار کلیه دانشجویان جدید الورود می رساند، پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ تمدید گردید. اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰ ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان محترم سال ۱۴۰۰ رشته های تحصیلی با آزمون و مرحله […]

بدینوسیله به استحضار کلیه دانشجویان جدید الورود می رساند، پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ تمدید گردید.

اطلاعیه نحوه پذیرش غیرحضوری و ثبت نام دانشجویان جدید الورود ۱۴۰۰

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان محترم سال ۱۴۰۰ رشته های تحصیلی با آزمون و مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه گرمسار و پیرو اطلاعیه قبلی، لطفا اطلاعیه‌ها و فایل‌های پیوست را به دقت مطالعه نموده و بر اساس موارد مندرج در متن اطلاعیه از طریق سامانه گلستان دانشگاه گرمسار به نشانی  https://golestan.fmgarmsar.ac.ir   از ساعت  ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۰۸ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ نسبت به ثبت نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند.

(عدم ثبت نام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب می‌شود).

راهنمای پذیرش غیر حضوری در سامانه آموزش گلستان(جهت دریافت کلیک نمایید)

دانشجویان گرامی جهت ارتباط، طرح درخواستها و سوالات خود در خصوص آموزش دانشگاه، می توانند زوهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ ابتدا با شماره ۳۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۳ تماس گرفته و سپس یکی از داخلی های شماره ۳۱۲ الی ۳۱۶ را انتخاب نمایند.

نام کارشناس شماره تماس امور مربوطه
خانم رضایی ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۲ کارشناس پذیرش و ثبت نام- تشکیل پرونده -تطبیق واحد
خانم صفری – خانم جورابلو ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۳ کارشناس پذیرش و ثبت نام- تشکیل پرونده
خانم نیک اندیش ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۴ کارشناس پذیرش و ثبت نام- تشکیل پرونده -نظام وظیفه
خانم برومندان ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۵ کارشناس پذیرش و ثبت نام- تشکیل پرونده -تائیده تحصیلی
خانم علیخانی ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۶ کارشناس پذیرش و ثبت نام- تشکیل پرونده -نظام وظیفه
خانم بهار ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۳۸ کارشناس امور دانشجویی و فرهنگی – وام – ایاب و ذهاب – خوابگاه
خانم پرهیزگار ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۴۵ کارشناس امور دانشجویی و فرهنگی – تغذیه – ایاب و ذهاب – خوابگاه
آقای مداحی ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۴۰ کارشناس امور دانشجویی و فرهنگی – ایاب و ذهاب – خوابگاه
آقای قنبری ۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۷۷ کارشناس فناوری اطلاعات 

 

*(به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت پذیرفته شدگان عزیز و خانواده های آنها از پذیرش حضوری حتی پذیرفته شدگان بومی معذوریم لذا تاکید می گردد از مراجعه حضوری جداً خودداری و پس از ثبت نام الکترونیکی،مدارک به صورت پست پیشتاز ارسال شود.)

پذیرفته شدگان موظف هستند پس از تکمیل و اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی و بارگذاری تصاویر مدارک شناسایی، تحصیلی، تعهدنامه ها و فرمهای خود، اصل مدارک تحصیلی، تصویر مدارک شناسایی و فرم های پرینت گرفته شده از ثبت نام اینترنتی خود را به آدرس دانشگاه گرمسار با قید مشخصات زیر و الزاما به صورت پست پیشتاز ارسال نمایند.

* آدرس دانشگاه : گرمسار- کیلومتر ۳ جاده گرمسار (گرمسار به سمنان)-ضلع شمالی جاده گرمسار به سمنان- کد پستی ۳۵۸۸۱۱۵۵۸۹ – 

با ذکر “ثبت نام ۱۴۰۰–نام و نام خانوادگی-شماره دانشجویی-رشته و دوره قبولی در دانشگاه گرمسار” بر روی پاکت

مدارک ثبت نامی (۱-مدارک هویتی، ۲-مدارک تحصیلی، ۳-فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی، ۴-فرم های تعهدنامه، ۵-فرم نهایی سلامت جسم و سلامت روان) به شرح ذیل و صرفا به صورت پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال شوند:

*نکته: دانشجویان انصرافی از دانشگاه دیگر، می بایست اصل حکم انصراف خود را همراه با مدارک ذیل ارسال نمایند.

۱- مدارک هویتی:

  • عکس ۴*۳ (دوازده قطعه)
  • ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه 
  • ۲سری تصویر کارت ملی پشت و رو

۲- مدارک تحصیلی:

الف- ویژه نظام آموزشی جدید

  • اصل ریزنمرات دیپلم
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم
  • اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی
  • اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی (فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۰/۰۶/۳۱)

 

ب- ویژه نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ (دیپلم)

  • اصل ریزنمرات دیپلم
  • اصل یا گواهی موقت دیپلم (فارغ التحصیلی حداکثر تا ۱۴۰۰/۰۶/۳۱)

 

۳- تکمیل و پرینت فرمهای ثبت نام در ثبت نام الکترونیکی به شرح ذیل:

الف- ویژه دانشجویان روزانه:

  • فرم مشخصات کامل فردی (گزارش ۱۸۰۰)
  • فرم شماره ۱
  • فرم شماره ۴ (مخصوص سهمیه منطقه ۱ و شاهد)
  • فرم شماره ۵ (مخصوص سهمیه منطقه ۲ و ۳)
  • فرم شماره ۱۶ (تقاضانامه برای بهره مندی از آموزش رایگان)
  • چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

ب- ویژه دانشجویان شبانه:

  • فرم مشخصات کامل فردی (گزارش ۱۸۰۰)
  • فرم شماره ۱
  • چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو

 

۴- تکمیل و پرینت فرم های تعهدنامه ذیل برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه:

 

۵- تکمیل فرمهای سلامت جسم و سلامت روان:

  • مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir بخش بالای سایت قسمت کارنامه سلامت دانشجویان سپس ثبت نام و تکمیل فرمهای سلامت جسم وسلامت روان بصورت دقیق
  • پرینت کارنامه نهایی سلامت جسم و سلامت روان بصورت جداگانه و ارسال پستی آنها همراه با سایر مدارک ارسالی به دانشگاه (در صورت عدم ارسال کارنامه های مذکور ثبت نام تکمیل نخواهد شد)

 

نحوه درخواست تائیده تحصیلی

m.broomandan.edu.ugsr@gmail.com  – کارشناس مربوطه: خانم برومندان – ۳۱۹۳۰۳۱۵-۰۲۳

اطلاعیه درخواست تاییدیه تحصیلی (جهت دریافت کلیک نمایید.)

(سامانه درخواست ارزش تحصیلی: https://emt.medu.ir/)

 

اقدام مربوط به نظام وظیفه (ویژه آقایان) نحوه درخواست معافیت تحصیل مخصوص دانشجویان پسر

s.nikandish.edu.ugsr@gmail.com – کارشناس مربوطه: خانم نیک اندیش- ۳۱۹۳۰۳۱۴-۰۲۳
z.alikhani.edu.ugsr@gmail.com – کارشناس مربوطه: خانم علیخانی- ۳۱۹۳۰۳۱۶-۰۲۳
  • دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری در محیط ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
  • سایر دانشجویانی که می بایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست مطابق با اطلاعیه ذیل مراحل درخواست معافیت تحصیلی خود را پیگیری نمایند.
  • دانشجویان در حال خدمت می بایست پس از ثبت نام قطعی جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت به اداره آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.
  • موکدا تاکید می گردد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس +۱۰ که به تائید حوزه وظیفه عمومی می رسد به عنوان شماره معافیت نحصیلی دانشجویان می باشد و در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی مطابق مقررات حکم انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.
  • دانشجویانی که می بایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست مراحل زیر را انجام نمایند:

۱- به نزدیکترین مرکز پلیس ۱۰+ شهر خود مراجعه و کد سخای ۵ رقمی را دریافت نمایند.

۲-با مراجعه به پرتال سازمانی سرویس ای پلیس به نشانی https://services.epolice.ir/ در قسمت نام کاربری کد ملی و در قسمت کلمه عبور کد سخا و سپس کد امنیتی را وارد نموده و روی آیکون ورود کلیک نمایید.

۳- در این مرحله نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی (معافیت تحصیلی دانشجوی داخل) اقدام نمایید.

۴- دانشجویان تقاضای معافیت تحصیلی خود را با شروع از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ثبت نمایند.

 

کد دانشگاه گرمسار در سامانه نظام وظیفه: (دانشگاه گرمسار- کد ۲۴۷۳۸۷ – شهر گرمسار)

        کد رشته ها در سامانه نظام وظیفه: 

نام رشته کد رشته
مهندسی عمران ۱۹
مهندسی صنایع ۳۴۷
مهندسی نفت ۲۰۹
مهندسی معماری ۱۰۰۳

 

اطلاعیه معافیت تحصیلی در خصوص پذیرفته شدگان پسر (جهت دریافت کلیک نمایید.)

((سامانه‌ پلیس)https://services.epolice.ir)

راهنمای درخواست معافیت تحصیلی (جهت دریافت کلیک نمایید.)

راهنمای تصویری درخواست معافیت تحصیلی (جهت مشاهده کلیک نمایید.)

 

اقدامات مالی دانشجویان از طریق پرداخت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان

  • واریز مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ ریال جهت صدور کارت دانشجویی (برای کلیه دانشجویان روزانه و شبانه)
  • پرداخت مبلغ پیش پرداخت شهریه  به مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰ریال (درصدی از متوسط شهریه ثابت و متغییر علی الحساب) (برای کلیه دانشجویان شبانه)
  • تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران (جانبازان ۲۵% و بالاتر و فرزندان و همسران آنها، فرزندان شهداء و همسران شهدا و آزادگان و فرزندان و همسران آنها) از پرداخت شهریه معاف می باشند که می بایست با در دست داشتن معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمسار پس از ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک بصورت پیشتاز با رعایت پروتکل های بهداشتی در فرصت مقتضی به واحد آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفته شدگان می بایست همانند سایر پذیرفته شدگان قبلا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و ارسال پستی مدارک اقدام نموده باشند. (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آنها عودت داده می شود.)
  • در صورت انصراف دانشجو پس از ثبت نام غیر حضوری و تا یک هفته پس از پایان ثبت نام الکترونیکی (۱۴۰۰/۰۷/۱۹)، به استثنا شهریه ثابت، الباقی مبلغ واریزی عودت داده می شود. (شهریه ثابت عودت داده نمی شود.)
  • در صورت انصراف دانشجو پس از یک هفته پس از پایان ثبت نام الکترونیکی (۱۴۰۰/۰۷/۱۹)، می بایست کل شهریه ثابت و متغیر را واریز نمایند. (عودت شهریه امکان پذیر نمی باشد.)

شهریه ثابت و متغیر واحدهای دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ (جهت دریافت کلیک نمایید.)

 

تطبیق نمرات دانشجویان دارای سوابق تحصیلات دانشگاهی

دانشجویان دارای نمرات و سوابق تحصیلات دانشگاهی، می بایست تصویر اصل نمرات تائید شده دانشگاه قبلی خود را همراه با فرم تطبیق واحد به آدرس ایمیل ذیل ارسال و اصل ریزنمرات و فرم مربوطه را به صورت پستی ارسال نمایند.

فرم درخواست ریزنمرات، جهت تطبیق و معادل سازی واحدهای گذرانده شده

f.rezaei.edu.ugsr@gmail.com – کارشناس مربوطه: خانم رضایی – ۳۱۹۳۰۳۱۲-۰۲۳

 

برنامه هفتگی کلاسی دانشجویان و شروع کلاسها

کلیه کلاسهای نیمسال تحصیلی جاری دانشجویان جدیدالورود مشابه سایر دانشجویان به صورت غیرحضوری (مجازی) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ آغاز می گردد. که نحوه دسترسی و راهنمای مربوط به سامانه آموزش مجازی دانشجویان طی اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی حواهد شد.

 

“راه ارتباطی با مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه”

شماره تماس دانشگاه :  ۳۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۳  

رشته تحصیلی نام مدیرگروه مکان حضور راه ارتباطی غیر حضوری شماره داخلی
مهندسی نفت آقای دکتر بنی اسدی اتاق مدیران گروه baniasadihamid@yahoo.com ارسال پیامک به۰۹۲۲۹۷۲۳۴۷۵ ۳۲۴ 
مهندسی معماری آقای دکتر یزدان پناه اتاق مدیران گروه     mahdi.transport@gmail.com          ۰۹۱۳۲۴۲۳۷۴۸
مهندسی صنایع آقای دکتر حسینی سرخوش اتاق مدیران گروه Hosseini777@yahoo.com             ۰۹۱۹۵۶۶۷۷۲۰ ۳۳۴ 
مهندسی عمران آقای دکتر ضیایی اتاق مدیران گروه  masoudziaei1@gmail.com         ۰۹۳۹۵۹۵۱۵۷۲ ۳۳۲
علوم مهندسی آقای دکتر فخاریان اتاق مدیران گروه mmfakharian@gmail.com ۳۳۹
دروس عمومی آقای دکتر جلیلوندنژاد اتاق مدیران گروه تماس و یا ارسال پاسخ از طریق واتساپ۰۹۰۱۳۶۶۰۱۸۶
دروس علوم پایه و علوم کامپیوتر آقای دکتر جلیلوندنژاد اتاق مدیران گروه تماس و یا ارسال پاسخ از طریق واتساپ۰۹۰۱۳۶۶۰۱۸۶