اطلاعیه نحوه انجام درخواست و امور آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری

اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰
116 بازدید

اطلاعیه نحوه انجام درخواست و امور آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری با توجه به شرایط فعلی جامعه و انتشار ویروس کرونا در کشور و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و توقف فعالیت­های آموزشی حضوری و همچنین پیرو اطلاعیه های شماره ۱ الی ۶ […]

اطلاعیه نحوه انجام درخواست و امور آموزشی دانشجویان توسط اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری

با توجه به شرایط فعلی جامعه و انتشار ویروس کرونا در کشور و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و توقف فعالیت­های آموزشی حضوری و همچنین پیرو اطلاعیه های شماره ۱ الی ۶ دانشگاه مبنی بر عدم مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه مطابق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تا زمان رفع محدودیت ها برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها و همچنین به منظور تسهیل در امور آموزشی و مشکلات دانشجویان مقرر گردید حدالامکان انجام برخی از امور به یکی از روشهای ذیل ( ترجیحا به صورت غیرحضوری) صورت پذیرد.

۱- دریافت اصل مدرک مورد نیاز از طریق پست (برای ارسال اصل مدارک از طریق پست، دانشجو موظف به پرداخت هزینه­ پست به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰ ریال می باشد. هزینه ارسال پستی مدارک فارغ التحصیل (گواهی موقت و دانشنامه) مخصوص دانش آموختگان جهت ارسال مدارک تحصیلی مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.)

۲- دریافت تصویر مدرک مورد نیاز از طریق ایمیل (برای ارسال تصویر مدارک از طریق ایمیل هیچ هزینه ­ای از دانشجو دریافت نمی گردد.)

۳- در حال حاضر مراجعه حضوری جهت انجام مراحل تسویه حساب (مختص دانشجویان فارغ التحصیل، انصرافی، اخراجی) و برخی از امور خاص به هیچ عنوان صورت نخواهد گرفت.

دانشجویان می بایست ضمن دریافت فرم تعیین نوع مدرک آموزشی و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری (فرم ذیل) و تکمیل آن مبنی بر انتخاب نوع مدرک آموزشی درخواستی خود و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری و همچنین فرم مربوط به امور درخواستی خود (طبق فرم های ذیل)، نسبت به ارسال تصویر فرم تکمیل شده به آدرس ایمیل یکی از کارشناسان اداره آموزش دانشگاه (طبق جدول ذیل) که مرتبط با امور درخواستی خود می باشند، اقدام نمایند.

فرم تعیین نوع مدرک آموزشی و نحوه دریافت آن از اداره آموزش دانشگاه به صورت غیر حضوری (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

برخی از فرم های مورد نیاز دانشجویان:

فرمت تعهدنامه رسمی محضری دانشجوی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

تعهد نامه رسمی در خصوص وضعیت نظام وظیفه سنوات ارفاقی دانشجویان (مخصوص دانشجویان پسر) (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

فرم درخواست و طرح مشکلات دانشجویان با رئیس دانشکده فنی و مهندسی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

فرم مربوط به اطلاعات فردی دانشجویان انتقال-مهمان-انصراف-اخراج-فارغ التحصیل در دانشگاه گرمسار (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

فرم تعهد عدم بازگشت به تحصیل مخصوص دانشجویان انصرافی (مخصوص پسران)(جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

فرم تعهدنامه ادامه تحصیل تا مقطع کاردانی (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

فرم درخواست ادامه تحصیل به عنوان دانشجوی میهمان در نیمسال اول/دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ (جهت دریافت آن بر روی متن کیک نمایید)

خواهشمند است در صورت عدم پیش بینی مدرک و یا درخواست خاص از سوی دانشجویان در فرم و مراحل فوق الذکر، نسبت به در میان گذاشتن مشکل خود از طریق تماس تلفنی با کارشناسان اداره آموزش دانشگاه (طبق جدول ذیل) اقدام نمایند.

بروز برخی مشکلات پیش بینی نشده در شرایط خاص نیم سال جاری، دور از انتظار نیست. صبوری، متانت و همراهی خوشبینانه دانشجویان عزیز، برای به حداقل رساندن مشکلات در فرآیند تحصیلی آنان در این نیم سال، ضروری و موجب امتنان است.

پیشاپیش از تمامی جامعۀ دانشگاهی که در این برهۀ حساس حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه را مساعدت مینمایند، سپاسگزاری و قدردانی میشود.

شماره تماس اداره آموزش دانشگاه گرمسار ۳۱۹۳۰۰۰۰-۰۲۳ داخلی ۳۱۲ الی ۳۱۶ (ساعت ۱۴-۸)

راه ارتباطی با کارشناسان اداره آموزش دانشگاه

نام و نام خانوادگی کارشناس آموزش
راه ارتباطی
امور مربوطه
فرم و مدارک مورد نیاز
زهرا علیخانی
z.alikhani.edu.ugsr@gmail.com
۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۶
گواهی اشتغال به تحصیل
امور کارآموزی
تکمیل و تائید فرم مربوط به دانشجویان استعداد درخشان
 
حذف اضطراری دروس
حذف ۳/۱۶ دانشجویان توسط اساتید
تایید خروج از کشور
تایید مدارک مربوط به لغو تعهد آموزش رایگان
فاطمه صفری
f.safari.edu.ugsr@gmail.com
 
۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۳
ثبت اطلاعات فردی طی فرآیند مربوط به تسویه حساب
فرم مربوط به اطلاعات فردی دانشجویان انتقال-مهمان-انصراف-اخراج-فارغ التحصیل در دانشگاه گرمسار
نوبت­ دهی برای صدور مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی
نوبت دهی جهت انجام امور تسویه حساب
سمانه نیک ­اندیش
s.nikandish.edu.ugsr@gmail.com
۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۴
امور مربوط به تاییدیه تحصیلی مدرک کارشناسی
فرم تعهدنامه اسناد رسمی برای تاییدیه تحصیلی مقطع کارشناسی (مخصوص دانشجویانی پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد)
امور مربوط به سنوات ارفاقی نظام وظیفه
تعهد نامه رسمی در خصوص وضعیت نظام وظیفه سنوات ارفاقی دانشجویان (مخصوص دانشجویان پسر) 
اعلام وضعیت نظام وظیفه (انصراف از تحصیل)
فرم تعهد عدم بازگشت به تحصیل مخصوص دانشجویان انصرافی
اعلام وضعیت نظام وظیفه (فراغت از تحصیل)
اعلام وضعیت نظام وظیفه (انتقال به دانشگاه دیگر)
فاطمه رضایی
f.rezaei.edu.ugsr@gmail.com
۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۲
بررسی و اقدام مشکلات مطرح شده با رئیس دانشکده فنی و مهندسی 
فرم درخواست و طرح مشکلات دانشجویان با رئیس دانشکده فنی و مهندسی
(در برخی موارد لازم به ارائه فیش بانکی ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریالی به حساب ملی دانشگاه می­باشد)
امور به مربوط به انتخاب واحد دانشجویان مهمان
فرم درخواست ادامه تحصیل به عنوان دانشجوی میهمان در نیمسال اول/دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸
امور مربوط به دانشجویانی که در نیمسال پایانی خود به سر می­برند و از مزایای نیمسال پایانی استفاده کرده­اند.
فرم تعهد دانشجویانی که در نیمسال آخر تحصیلی خود به سر می برند
حذف ترم
مریم برومندان
m.broomandan.edu.ugsr@gmail.com
۰۲۳-۳۱۹۳۰۳۱۵
امور مربوط به نقص پرونده آموزشی دانشجو