اطلاعیه مهمان و انتقال دانشجویان

اطلاعیه مهمان و انتقال دانشجویان
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۸
82 بازدید

قابل توجه کلیه دانشجویان دوره های روزانه و شبانه ، کاردانی و کارشناسی جهت انتقال به صفحه اطلاعیه سازمان امور دانشجویان بر روی این متن کلیک نمایید اطلاعیه سازمان امور دانشجویان داخل (جهت دریافت بر روی متن کلیک نمائید) بسمه تعالی اطلاعیه شماره ۱ در خصوص میهمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و […]

قابل توجه کلیه دانشجویان دوره های روزانه و شبانه ، کاردانی و کارشناسی

جهت انتقال به صفحه اطلاعیه سازمان امور دانشجویان بر روی این متن کلیک نمایید

اطلاعیه سازمان امور دانشجویان داخل (جهت دریافت بر روی متن کلیک نمائید)

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره ۱

در خصوص میهمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی ســـازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

در راســتای انجام هر چه بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir اعلام می نماید.

براین اساس دانشگاهها و موسسات موظف میباشند زمان شروع ثبت درخواستهای میهمانی و انتقال را با استفاده از ابزارهای مناسب(سایت دانشگاه، تابلوهای اطالعات آموزشی در کلیه دانشکدهها و پردیس- های هر دانشگاه یا موسسه و …) به اطلاع کلیه دانشجویان برسانند. – دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس مفاد آیین نامه شماره ۴۱/۳/۸۸۴۴۱ مورخ ۹۲/۳/۲۰ درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد لغایت ۵۱ تیر ماه نظر خود را در سامانه اعالم و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نماید.

دانشگاه های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعالم نماید.

وظایف متقاضی: – دانشجو بایستی با اطالع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن ) ۲ نیمسال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال( در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعالم شده )اول اردیبهشت لغایت سی و یک اردیبهشت( ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نماید.

تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه نمایند.

– متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

-دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته نیز از طریق سامانه سجاد بخش شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام نمایند. 

متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.

اداره کل امور دانشجویان داخل

 

با عنایت به تصمیمات متخذه از سوی اداره کل دانشجویان داخل ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری کلیه دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال جهت ارائه درخواست خویش باید از اول تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت مربوطه که آدرس آن در ذیل درج گردیده است نسبت به ارائه تقاضا و مدارک مورد نیاز در زمان مقرر مندرج در سایت اقدام نموده و جهت پیگیری امور مربوطه کد رهگیری دریافت نمایند  .

بدیهی است دانشجویان نباید هیچگونه مراجعه حضوری جهت ارائه درخواست در دانشگاه گرمسار و سایر دانشگاهها داشته باشند .

مسئولیت عدم مراجعه به سایت و ارائه درخواست در زمان مقرر به عهده دانشجویان متقاضی بوده و امور آموزشی دانشگاه و واحد نقل و انتقالات این امورهیچ گونه مسئولیتی در قبال اینگونه دانشجویان ندارند .

نکات مهم: ۱- به دانشجویان متقاضی توصیه میگردد با مطالعه آیین نامه جدید نقل و انتقالات و اصلاحیه تبصره ۱ ماده ۴ و ماده ۱۲ و ۱۳ آیین نامه جدید و اطلاعیه صادره از سوی اداره کل دانشجویان داخل نسبت به ارائه درخواست اقدام نمایند .

درخواست هایی که فاقد انتخاب واحد یا بدون رعایت مقررات باشد قابل قبول واقع نخواهد شد .

یادآوری مهم : لازم به ذکر است صرفاً به درخواست هایی رسیدگی خواهد شد که در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری ثبت نام نموده باشد.

۳–     دانشجویان متقاضی تغییر رشته در دانشگاه گرمسار و یا انتقال توام با تغییر رشته و انتقال به دانشگاه پیام نور و غیر دولتی از تاریخ ۹۸/۴/۱ لغایت۹۸/۴/۳۱ با رعایت مقررات آیین نامه آموزشی و نقل و انتقال و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه ( به شرح زیر ) و پس از دریافت و تکمیل فرم تغییر رشته از سایت آموزش ، به ریاست دانشکده فنی و مهندسی مراجعه نمایند .

*۱آیین نامه نقل و انتقالات به ضمیمه قابل رویت می باشد .

* ۲ : ماده ۲۳ آیین نامه آموزشی :

الف : بررسی درخواست تغییررشته دانشجویان دانشگاه گرمسار و دانشجویان سایر دانشگاهها صرفاً در هر سال تحصیلی فقط در بازه اعلام شده در تابستان صورت پذیرفته و در بین دو نیمسال اقدامی ندارد.

ب : دانشجویان متقاضی تغییر رشته ( دانشجویان دانشگاه گرمسار و سایر دانشگاهها ) بایستی حتماً حد نصاب رشته مورد تقاضا در دانشگاه گرمسار را احراز نموده باشند.

ج : دانشجو در زمان درخواست دارای معدل کل حداقل ۱۳ تمام باشد.

د : حداقل سنوات باقی مانده دانشجوی متقاضی تغییر رشته برای ادامه تحصیل ۶ نیمسال باشد

و : تعداد مشروطی های دانشجو حداکثر ۲ نیمسال باشد .

هـ : رعایت شرایط تخصصی گروه و دانشکده

۴–     طبق مصوبه شورای آموزشی ، دانشگاه گرمسار با مهمانی دائم دانشجویان موافقت نمی نماید .

۵–     موافقتهای دانشگاه گرمسار بر اساس آیین نامه آموزشی و آیین نامه نقل و انتقالات و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه در خصوص رعایت حد نصاب تشکیل کلاس ( رعایت حداقل ۲۵ نفر برای هر دوره ) می باشد.

آیین نامه مهمان و انتقال (جهت دریافت بر روی متن کلیک نمایید)

راهنمای استفاده از سامانه سجاد (جهت انتقال به صفحه مورد نظر بر روی متن کلیک نمایید)

لازم به ذکر است سامانه مذکور مربوط به سازمان امور دانشجویان داخل می باشد و دانشگاه هیچگونه دسترسی برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات سامانه مذکور ندارد لذا دانشجویان از طریق لینک ها و اطلاعیه های ذیل می توانند نسبت به پیگیری سوالات خود اقدام نمایند.

https://portal.saorg.ir

پشتیبانی

اطلاعیه در خصوص فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه

متقاضیان محترم، در صورتیکه قبلاً از خدمات سامانه استفاده کرده اید، کد ملی شما در سیستم ثبت شده و امکان ثبت نام مجدد ندارید. در اینصورت باید با نام کاربری و رمز عبور که قبلاً دریافت نموده اید وارد شده و درخواست مورد نظر خود را ثبت نمایید

در صورتیکه نام کاربری (آدرس ایمیلی که قبلاً ثبت نام کرده اید) را دارید و رمز عبور را نمی دانید، از گزینه “رمزتان را گم کرده اید” در صفحه ورود به سیستم استفاده نمایید

در صورتیکه نام کاربری را نمی دانید، تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را با عنوان “درخواست دریافت نام کاربری” به آدرس  support@saorg.ir ارسال نمایید. طی یک روز کاری نام کاربری برای شما ارسال خواهد شد.

 

دبیر شورای موارد خاص دانشگاه