اطلاعیه درخواست حذف ترم و حذف اضطراری در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان

دی ۱۴, ۱۳۹۹
133 بازدید

اطلاعیه درخواست حذف ترم و حذف اضطراری در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان راهنمای درخواست حذف ترم در پیشخوان خدمت گلستان (جهت دریافت کلیک نمائید) راهنمای درخواست حذف اضطراری دروس در پیشخوان خدمت گلستان (جهت دریافت کلیک نمائید)   طی اطلاعیه های پیشین دانشگاه، رعایت نکات ذیل برای دانشجویان الزامی است:دانشجویان می توانند نسبت به حذف […]

اطلاعیه درخواست حذف ترم و حذف اضطراری در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان

راهنمای درخواست حذف ترم در پیشخوان خدمت گلستان (جهت دریافت کلیک نمائید)

راهنمای درخواست حذف اضطراری دروس در پیشخوان خدمت گلستان (جهت دریافت کلیک نمائید)

 

طی اطلاعیه های پیشین دانشگاه، رعایت نکات ذیل برای دانشجویان الزامی است:دانشجویان می توانند نسبت به حذف درس یا تعدادی از دروس (امکان حذف بیش از یک درس (حتی دروس عملی) به درخواست دانشجویان بدون رعایت حد نصاب حداقل تعداد واحد) و یا حذف نیمسال تحصیلی خود از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ الی روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه آموزشی گلستان خود اقدام نمایند. نحوه عملیات مذکور به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه آموزشی گلستان مطابق فایلهای فوق الذکر می باشد. لذا خواهشمند است دانشجویان از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیدا خودداری فرمایند.

۱- در صورت ثبت غیبت یا حذف اضطراری برای تعدادی از دروس و واحدهای ثبت نامی طبق درخواست دانشجو پیش از شروع امتحانات (تا قبل از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳) به نحوی که واحدهای باقیمانده دانشجو ( با وضعیت نمره اعلام شده) به زیر ۱۲ واحد برسد، مطابق با سنوات گذشته در صورت مشروطی دانشجو (کسب معدل نیمسال کمتر از ۱۲)، این نیمسال به صورت مشروط بی اثر در نظر گرفته خواهد شد و جز نیمسال های مشروطی دانشجو به حساب نمی آید.

 

۲- مجددا تاکید می گردد در صورت استفاده از شرایط حذف ترم ، حذف درس و غیبت امتحانی توسط دانشجویان،تبعات ناشی از عدم رعایت مقررات آموزشی در نیمسال های آتی اعم از عدم ارائه دروس توسط گروه های آموزشی، پیش نیازی و هم نیازی دروس ، سقف واحد و… بر عهده دانشجو می باشد و رعایت مقررات نظام وظیفه و هماهنگی با سازمان وظیفه عمومی در خصوص سنوات معافیت تحصیلی و مجوزهای ادامه تحصیل برای دانشجویان پسر جهت استفاده از شرایط فوق الزامی است .

 

۳-با توجه به مصوبات اخیر در پنجمین نشست عادی از دوره پنجم هیات امنای دانشگاه های منطقه البرز جنوبی مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵،در خصوص شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ و نیمسال اول سال تحصیلی ۰۰-۱۳۹۹ و در صورت تداوم شرایط کرونایی و تمدید شرایط آموزش مجازی در نیمسال های آتی،  شرایط پرداخت شهریه دانشجویان به شرح ذیل می باشد:

  • از دانشجویانی که نیمسال تحصیلی خود را حذف می کنند، فقط شهریه ثابت دریافت می شود.
  • از دانشجویانی که نیمسال تحصیلی خود را حذف نمی کنند، شهریه ثابت دریافت می شود اما شهریه متغیر به میزان ۷۰ درصد شهریه متغیر مصوب دریافت می شود.
  • دانشجویانی که مبادرت به حذف یک یا چند درس می نمایند، شهریه متغیر پرداخت شده مربوط به دروس حذف شده در حساب بستانکاری دانشجو منظور و در نیمسال های تحصیلی آتی مستهلک می شود.
  • با توجه به اجرای مصوبه از نیمسال قبل (نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸)، کلیه قوانین شهریه تا روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ بروزرسانی شده و در صورت بستانکاری دانشجویان در محاسبه مجدد شهریه (ناشی از محاسبه ۷۰ درصدی شهریه متغیر کلیه دروس، حذف شهریه متغیر دروس حذف شده و حذف شهریه متغیر نیمسال حذف شده برای نیمسال قبل و نیمسال جاری)، مبالغ بستانکاری در حساب بستانکاری دانشجو منظور و در نیمسال های تحصیلی آتی مستهلک می شود و در صورت فارغ التحصیلی دانشجویان عودت داده خواهد شد.

 

۴-در صورت تایید درخواست حذف نیمسال اول سال تحصیلی ۰۰-۱۳۹۹ ، دانشجو تا شروع نیمسال آتی اجازه استفاده از خدمات دانشگاه را نخواهد داشت .

 

۵-به منظور درج حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات، دانشجویان می بایست درخواست های حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات خود را طبق فرم های کمیسیون موارد خاص دانشگاه جهت بررسی و طرح در جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه برای کارشناس کمیسیون موارد خاص دانشگاه سرکار خانم بهار ارسال نمایند.

 

۶-در صورت عدم تقاضای حذف درس یا عدم تقاضای غیبت امتحانی توسط دانشجویان ، نمره مستمر آن درس توسط استاد مربوطه ثبت خواهد شد.

 

۷-باتوجه به شرایط فعلی بیماری کرونا در سطح کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه، در صورت بروز هرگونه مشکل در روند درخواست های فوق الذکر و پیگیری موضوع از کارشناس مربوطه سرکار خانم علیخانی داخلی ۳۱۶ آموزش دانشگاه اقدام نمایند.